بهترین شهرهای آمریکا

 

دنور،ایالت کلرادو:

شهر دنو در مجاورت با رشته کوه های راکی قرار دارد، این شهر با وجود نزدیکی به رشته کوه راکی آب و هوای بسیار مطلوب برخوردار می باشد. دنور تنها 1 ساعت با رشته کوه های راکی فاصله دارد و یکی از مراکز اصلی برای ورزش های زمستانی به شمار می آید. از لحاظ آزادی اجتماعی و شرایط کسب و کار دنور در بین بهترین شهرهای آمریکا قرار دارد. از سوی دیگر موقعیت های شغلی مناسب به همراه هزینه های منطقی زندگی در دنور این شهر را به یکی از محبوب ترین مناطق زندگی در آمریکا تبدیل نموده است.

فیت ویل، ایالت آرکانزاس:

فیت ویل قطب اقتصادی ایالت آرکانزاس به شمار می آید. صنایع و شرکت های مطرح این شهر عبارتند از : والمارت ، مواد غذایی نایس ، سرویس حمل و نقل جی بی هانت، به واسطه حضور شرکت های مطرح و صنایع متنوع در فیت ویل موقعیت های شغلی بسیار مناسب و ایده آلی برای شهروندان فراهم گردیده است. از سوی دیگر فضای آرامش بخش و چشم نواز فیت ویل چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند. در حال حاضر فیت ویل در بین 10 شهر برتر آمریکا برای زندگی قرار دارد.

آستین ، ایالت تگزاس:

شهر آستین سومین سال متوالی است که عنوان بهترین مکان برای زندگی در آمریکا رابه خود اختصاص داده  است.این شهر زیبا به نوعی مرکز اجرای موسیقی و فعالیت های هنری می باشد. رشد جمعیت آستین طی سالهای اخیر به بیش از 7 درصد در سال رسیده است. از دلایل اصلی رشد جمعیت در این شهر استانداردهای بالای زندگی ، موقعیت های شغلی مناسب ، اهمیت و رفاه اجتماعی می باشد. از سوی دیگر اجرای سیاست های مالی در راستای حمایت از سرمایه گذاران آستین را به یکی از امن ترین و سودآورترین شهرهای آمریکا برای سرمایه گذاری تبدیل نموده است.

1 thought on “بهترین شهرهای آمریکا برای زندگی”

  1. Heya i am for the first time here. I found this board and I find It really useful & it helped me
    out much. I hope to give something back and aid others like
    you helped me.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *